Заказать звонок
Оставьте свой номер телефона
и мы перезвоним в удобное для Вас время

Ваши данные никогда не будут переданы третьим лицам

Обмін / Повернення

Кожен клієнт інтернет-магазину має право повернути товар в разі виявлення браку, пошкодження при транспортуванні, невідповідності заявлених характеристик, з інших причин (не пізніше 14 діб з моменту отримання).
Обмін або повернення в подібному випадку проводиться відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів».

 

Клієнт має право:

           - повернути бракований товар продавцеві, в повній мірі відшкодувавши грошові кошти, витрачені на його придбання;
           - поміняти бракований товар на ідентичний або подібний (в останньому випадку може виникнути необхідність доплати);
           - вимагати знижку в якості матеріальної компенсації за моральну шкоду, викликану придбанням бракованого товару.
             

Всі витрати на повернення бракованого товару в цьому випадку зобов'язується взяти на себе інтернет-магазин. У разі, якщо необхідний в якості подібний товар є на складі, обмін буде проведений відразу ж. У разі відсутності необхідного товару на складі зобов'язуємося здійснити обмін протягом 7 робочих днів або повернути сплачені грошові кошти протягом 2-х робочих днів.

   

 Інтернет-магазин має право відмовити в обміні або поверненні в тому випадку, якщо:
         1. Товар має сліди будь-якого використання;
         2. Оригінальна упаковка відсутня або пошкоджена.
 
Процедура обміну/повернення:
        1. Повідомте про виявлений брак будь-яким зручним способом - "Контакти";
        2. Надішліть фото ушкоджень будь-яким зручним способом - "Контакти";
        3. Після узгодження обміну/повернення - надішліть пошкоджений товар будь-якою зручною службою доставлення.

 

Знижені в ціні товари обміну та поверненню не підлягають